Vertex prowadzi tutaj blog rowerowy

Wpisy archiwalne w miesiącu

Czerwiec, 2020

Dystans całkowity:1251.41 km (w terenie 81.00 km; 6.47%)
Czas w ruchu:57:22
Średnia prędkość:21.81 km/h
Maksymalna prędkość:56.31 km/h
Suma podjazdów:1280 m
Liczba aktywności:11
Średnio na aktywność:113.76 km i 5h 12m
Więcej statystyk

Sprawy różne

  • DST 130.80km
  • Czas 07:00
  • VAVG 18.69km/h
  • Sprzęt Miejski zimowy
  • Aktywność Jazda na rowerze
Wtorek, 30 czerwca 2020 | dodano: 30.06.2020



Pętla Wzgórza Trzebnickie

  • DST 106.24km
  • Czas 04:42
  • VAVG 22.60km/h
  • VMAX 45.48km/h
  • Sprzęt Gravel
  • Aktywność Jazda na rowerze
Sobota, 27 czerwca 2020 | dodano: 27.06.2020

Gdzieś tam po głowie chodzi mi Pradziad, ale na razie wpadła Prababka. 
Chyba pierwszy raz na nią podjeżdżałem, trzeba przyznać, że podjazd jest krótki, ale treściwy.
Znak pokazuje tam 14% nachylenia, kurczę przy moim "wytrenowaniu" wydawało mi się, że tego typu podjazdy (Góra Św. Anny z Nowej Rudy czy do Rzeczki z Sierpnicy) to przynajmniej 20%.



Pętla Lutynia

  • DST 59.53km
  • Czas 02:21
  • VAVG 25.33km/h
  • VMAX 37.54km/h
  • Sprzęt Gravel
  • Aktywność Jazda na rowerze
Czwartek, 25 czerwca 2020 | dodano: 25.06.2020

Na standardowej pętli droga do Lutyni nadal w remoncie.



Pętla południe

  • DST 62.17km
  • Teren 1.00km
  • Czas 02:31
  • VAVG 24.70km/h
  • VMAX 37.18km/h
  • Sprzęt Gravel
  • Aktywność Jazda na rowerze
Poniedziałek, 22 czerwca 2020 | dodano: 22.06.2020



Pętla Widawa

  • DST 56.49km
  • Teren 30.00km
  • Czas 02:56
  • VAVG 19.26km/h
  • VMAX 32.04km/h
  • Sprzęt Gravel
  • Aktywność Jazda na rowerze
Środa, 17 czerwca 2020 | dodano: 18.06.2020

Lekki rozjazd po wczorajszym rekordzie.



Wrocław - Brzeg Dolny - Ścinawa - Głogów - Polkowice - Lubin - Wrocław (R)

  • DST 270.21km
  • Teren 30.00km
  • Czas 12:07
  • VAVG 22.30km/h
  • VMAX 45.92km/h
  • Podjazdy 870m
  • Sprzęt Gravel
  • Aktywność Jazda na rowerze
Wtorek, 16 czerwca 2020 | dodano: 17.06.2020

Czas jazdy brutto: 15:30h (05:30 - 21:00).

Rekord kilometrów przejechanych non-stop pobity, a była to generalna próba przed czekającą mnie najdłuższą wycieczką w tym roku. Dystans dokręcony o 5-10 km w samym mieście w celu porównania czasu przejazdu do planowanej trasy 300 km. Sama trasa całkiem ciekawa i urozmaicona, trochę leśnych i polnych szutrów oraz pagórkowatego terenu pod samym Głogowem z paroma krótkimi acz stromymi podjazdami (10%). Małym zgrzytem okazała się "boczna" droga między Polkowicami a Lubinem, która okazała się główna trasą powrotu górników z okolicznych kopalń (dodatkowo miałem to szczęście, że trafiłem tam na koniec szychty). 

P.S. Przypadkiem odkryta nowa trasa rowerowa z Wołowa do Lubiąża w miejscu dawnej linii kolejowej, trzeba będzie się po niej przejechać.
P.S. Sprzęt po lekkim odświeżeniu spisał się bez zarzutu. Wymiana tarcz w korbie na 46-34 chyba trochę usprawniła przerzucanie łańcucha.



Pętla Masyw Ślęży

  • DST 106.42km
  • Czas 04:19
  • VAVG 24.65km/h
  • VMAX 56.31km/h
  • Sprzęt Gravel
  • Aktywność Jazda na rowerze
Niedziela, 14 czerwca 2020 | dodano: 15.06.2020

Pierwszy przejazd po trasie rowerowej z Bielan do Kobierzyc, obecnie to chyba najlepsza opcja do szybkich przejazdów z miasta na górę Ślężę. 



Sprawy różne

  • DST 113.12km
  • Czas 06:28
  • VAVG 17.49km/h
  • Sprzęt Miejski zimowy
  • Aktywność Jazda na rowerze
Sobota, 13 czerwca 2020 | dodano: 14.06.2020

Dystans powiększony o sobotni wypad z kumplem po mieście.



Pętla południe

  • DST 62.25km
  • Czas 02:28
  • VAVG 25.24km/h
  • VMAX 33.98km/h
  • Sprzęt Gravel
  • Aktywność Jazda na rowerze
Piątek, 12 czerwca 2020 | dodano: 13.06.2020

Nowa pompka przetestowana w warunkach bojowych dzięki mojemu zamiłowaniu do łatania beznadziejnie podziurawionych dętek.



Jazda testowa

  • DST 61.56km
  • Czas 02:31
  • VAVG 24.46km/h
  • VMAX 40.77km/h
  • Sprzęt Gravel
  • Aktywność Jazda na rowerze
Wtorek, 9 czerwca 2020 | dodano: 09.06.2020

Jazda próbna po wymianie napędu i opon po około 25 000 km od zakupu roweru. Sprzęt jakby nabrał nowego życia i lepiej się toczył, a może to tylko moje odczucia.

Tym razem spróbuję jazdy na dwa łańcuchy z częstszym użyciem dużego blatu korby, zobaczymy czy ten sposób okażę się bardziej ekonomiczny w eksploatacji.